Campanya Estudiantes

No deixes que decidisquen per tu

Les eleccions per representar el col·lectiu estudiantil en els diversos òrgans de la Universitat de València (tant dels centres: Junta de Centre, Consell de Departament, Assemblea de Representants –ADR; com dels òrgans generals: Claustre, Consell de Govern…) s’inicien a partir de novembre.

La legislació vigent exigeix una presència equilibrada de dones i homes en tots aquests òrgans, situació que en l’actualitat, dissortadament, encara no hem assolit. De fet, els resultats de les darreres eleccions al Claustre presenten una distribució per sexe inversament proporcional al pes que tenen els estudiants i les estudiantes respectivament en el col·lectiu universitari. El 68,10% dels representants de l’estudiantat a l’actual Claustre són homes, encara que les dones són el col·lectiu majoritari a la Universitat (58,5%).

Com que, a més d’una exigència, és també un objectiu de la nostra comunitat universitària aconseguir la paritat en tots els òrgans de govern universitaris, aquesta Unitat d’Igualtat, mitjançant la campanya institucional «No deixes que decidisquen per tu», vol animar les estudiantes perquè participen activament en tots aquests processos electorals i hi presenten candidatures. Però també volem invitar els estudiants i les estudiantes perquè donen suport a candidatures que siguen equilibrades.

FACEBOOK-120X630