Dones als òrgans de la UV

En aplicació de la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la qual es modifica la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats; es creen les Unitats d’Igualtat, per “desenvolupar funcions relacionades amb el principi d’igualtat entre dones i homes”.

L’Observatori d’Igualtat, part integrant de la Unitat d’Igualtat de la Universitat de València, té per objectiu fer visibles les desigualtats entre dones i homes a l’àmbit universitari, i denunciar-les mitjançant la publicació de microinformes, que són estudis de dimensions reduïdes que permeten una aproximació a temes específics amb perspectiva de gènere; com el que ara ens ocupa.

Entre les actuacions que fixa el primer eix del II Pla d’Igualtat (2013-2017) de la Universitat de València, la Unitat d’Igualtat vetlarà per promoure les condicions favorables per aconseguir una presència equilibrada en els òrgans de representació i govern.

En aquesta secció trobarem els microinformes que diagnostiquen la composició per sexe de diferents òrgans de la Universitat de València.